چرا هدایای تبلیغاتی هنوز مهم هستند؟

 هدایای تبلیغاتی چرا بسیار موفق هستند؟ چرا آنها خیلی خوب کار می‌کنند؟ دلایل احتمالا خیلی واضح باشند که شما در ابتدا فکر می‌کنید!

یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی موجود هستند؛ آنها همزمان مفید و تبلیغاتی هستند و چیزی به زندگی‌های افرادی که آنها را دریافت و استفاده می‌کنند، اضافه می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی وسیله‌های کاربردی و روزمره

برخلاف بسیاری از محصولاتی که در بازاریابی استفاده می‌شود، زیبایی یک محصول تبلیغاتی است که در نظر گرفته می‌شود که تفاوت کوچکی در زندگی آنهایی که به آنها هدیه داده شده است ایجاد کند؛ بله حتی یک خودکار یک کالای ضروری روزمره است!

دادن هدیه تبلیغاتی به افراد مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشد- بی‌اختیار آنها را به یک انتخاب رحجان‌پذیرتر برای مشتریان فریبنده یا مشتریانی که از خدمت شما استفاده می‌کنند تبدیل می‌کند. شما به طور ناخودآگاه به آنها نشان می‌دهید که می‌توانید برای آنها مفید باشید، به سادگی با تأمین یک لیوان برای آنها.

در واقع، حدود ۵۳% از مردم از یک کالای تبلیغاتی به صورت هفتگی استفاده می‌کنند… یا حتی اغلب بیشتر!

فایدۀ دادن هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی این امکان را فراهم می کنند تا افراد برند شما را ببینند، با آن ارتباط برقرار کنند و آن را به رسمیت بشناسند. و همه این موارد بسیار مهم هستند، چون هرچه افراد بیشتری برند شما را بشناسند، نتایج بهتر در کسب و کار و فروش خواهید گرفت.

چه زمانی می توان هدایای تبلیغاتی را توزیع کرد؟

 

این به خودتان بستگی دارد. شاید بخواهید توجه یک مشتری احتمالی را جلب کنید؟ که در این صورت فرستادن یک هدیه رایگان (در قالب یک محصول تبلیغاتی) ایده ای عالی است، چون احتمال کشیده شدن آنها به سمت کسب و کار و برند شما بیشتر می شود. نمایشگاه های تجاری هم زمان مناسب برای توزیع هدایای تبلیغاتی است. باورتان نمی شود "کالاهای رایگان" چه جمعیتی را به سمت شما می کشانند و چگونه کنجکاوی مردم را بر می انگیزاند. وقتی جمعیت زیادی جلوی غرفه شما در نمایشگاه صف بکشند، مردم بیشتر کنجکاوتر شده و توجه شان جلب می شود.