ماگ و لیوان تبلیغاتی

 با چاپ لوگو و یا عکس برندتان بر روی لیوان های سرامیکی با کیفیت، آن را سفارشی کنید. یک ایده عالی برای هدیه های شخصی، اداری و یا کنفرانس ها و یا حتی فقط برای خودتان.این نوع از هدایای تبلیغاتی بهترین نوع هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آیند.

می توانید در Global Promo انواع لیوان های سفارشی شده متنوع را انتخاب کنید، از جمله لیوان تبلیغاتی کاغذی، لیوان چینی، فنجان شخصی سازی شده، لیوان چینی استخوانی، فنجان قهوه، فنجان چای، لیوان یکبار مصرف و لیوان های استیل ضد زنگ تبلیغاتی چاپی. همچنین می توانید با چاب بر روی لیوان کاغذی یا چینی، هر چیزی که خودتان مد نظرتان است را بر روی لیوان درج نمایید، مثل لوگو شرکت با یک متن ساده یا یک عکس با کیفیت چاپ بالا.

تصاویر یا متن یا هر دو را می توان یک طرف یا هر دو طرف لیوان یا دور کل آن چاپ کرد. معمولا هزینه چاپ دو طرفه مقدار ناچیزی اضافه می شود و همه لیوان تبلیغاتی را می توان تمام رنگ کرد. فرایند چاپ و رنگ آمیزی لیوان تبلیغاتی به گونه ای است که در ماشین ظرفشویی مشکلی برایشان پیش نمی آید.

این لیوان های چاپی طول عمر طولانی دارند و می توانید مطمئن باشید که مشتری تان همیشه لوگوی شما را در مقابل خود دارد، و هنگام استفاده از آن، پیام شرکت شما را به دیگران نیز نشان می دهد؛ به همین دلیل لیوان های تبلیغاتی، امروزه به یکی از موثرترین محصولات تبلیغاتی موجود تبدیل شده اند.

لیوان تبلیغاتی، جزء کالاهای تبلیغاتی کم هزینه است؛ فقط کافی است لیوان را به دست مشتری های خود بدهید و خیلی راحت هر روز برای ماه ها، اگر نه سالها، از تبلیغات رایگان بهره ببرید. روش های مختلفی برای استفاده از این لیوان ها، به منظور ترویج کسب و کار، وجود دارد.

هدیه دادن لیوان تبلیغاتی در نمایشگاه های تجاری: می توانید این لیوان ها را همراه با چای یا قهوه هدیه بدهید، فقط مطمئن شوید که بسته بندی آنها زیبا و جالب باشد. لیوان های تبلیغاتی برای جلب مشتری ها به غرفه شما عالی هستند.

هدیه لیوان ها به فالورهای رسانه های اجتماعی 

می توانید از این لیوان ها برای جلب افراد برای دنبال کردن صفحات اجتماعی تان استفاده کنید.

استفاده از این لیوان ها در اتاق هیئت مدیره 

اگر می خواهید مشتری های خود را تحت تاثیر قرار دهید، حتما در اتاق هیئت مدیره با لیوان های سفارشی خودتان از آنها پذیرایی کنید.

فروش لیوان تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی برای هدیه فروشی ها و رستوران ها فوق العاده هستند.

خیریه ها و رویداد های خاص

به افرادی که از طریق کمک های مالی و یا مشارکت در رویدادهای سازمان یافته از شما حمایت می کنند، لیوان های شخصی سازی شده و یا چاپی بدهید.