تبلیغات با استفاده از چاپ روی کارتن

استفاده از صنعت چاپ در تبلیغات

امروزه تبلیغات به یکی از مهم‌ترین و بی بدیل‌ترین روش‍ها برای افزایش فروش و شناخته شدن تبدیل شده است. همه شرکت‌ها به روش‌های جدیدی برای تبلیغات روی آورده اند. البته در اکثر روش‌های تبلیغاتی استفاده از چاپ غیرقابل اجتناب است. چاپ برند بروی لیوان کاغذی، چاپ بروی کارتن‌های بسته‌بندی، چاپ بروی جعبه کبریت و خیلی چیزهای دیگر!!

چاپ بروی کارتن

 

 

شرکت‌ها و برندها برای اثربخشی بیشتر بروی مخاطبین از چاپ اختصاصی برند بروی کارتن و جعبه های کارتنی خود استفاده می‌کنند. فرآیندها و انواع مختلفی از روش‌ها برای چاپ روی کارتن استفاده می‌شود که انتخاب هر یک، وابسته به میزان سرمایه، محدودیت زمانی و کیفیت مورد نظر است.

 

 

روش های متفاوتی برای چاپ روی کارتن وجود دارد.شرکت کارتن سازی کارتن پارت با به کارگیری ابزار و دستگاه های پیشرفته در زمینه چاپ و بسته بندی خدمات زیر را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد:

چاپ مستقیم بروی کارتن:

خب همان‌طور که از نام این روش مشخص است، طرح و نوشته مستقیما بروی کارتن و جعبه کارتنی چاپ می‌شوند. این روش چاپ روی کارتن از طریق فلوکسوگرافی انجام می‌شود. از چاپ فلکسو براحتی بروی سطوح ناهموار و غیر همسطح می‌توان استفاده کرد.

چاپ غیر مستقیم روی کارتن:

در این روش، چاپ روی کارتن در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول چاپ بروی یک کاغذ با ضخامت کم انجام می‌شود و در مرحله‌ی دوم کاغذ روی کارتن چسبانیده می‌شود. یکی از مزیت‌های استفاده از این روش کیفیت بالای چاپ است.

در کل می‌توان روش‌های مرسوم چاپ روی کارتن را به روش‌های زیر تقسیم بندی کرد.

چاپ لمینت

چاپ فلکسو

چاپ سیلک

 منبع: