توليد هداياي تبليغاتي مفيد | پک ها هداياي تبليغاتي مديريتي

معرفي هداياي تبليغاتي مفيد و ارزان

ايجاد شناخت برند در بين مخاطب کليد موفقيت شما در کسب و کارهاي کوچک است. چراکه اگر برند شما را مشتري بشناسد مي تواند مستقيم به شما رجوع کند. يکي از راه هاي برند سازي استفاده از هداياي تبليغاتي مي باشد. در اين ميان انتخاب هديه و محصول تبليغاتي بسار حائز اهميت مي باشد چرا که محصول تبليغاتي نمادي از برند شما در ذهن مخاطب مي شود. مثلا  اگر شما آرايشگاهي تازه تاسيس کرده ايد مي توانيد از ست مانيکور، اينه تبليغاتي، کيف آرايشي، و.. استفاده کنيد. همانطور که در بالا گفته شد بايد براي انتخاب هديه خود، بودجه خودتان را در نظر بگيريد خيلي از هداياي تبليغاتي، ممکن است مفيد باشد ولي بودجه شما براي خريد آن کم باشد بنابراين ما به شما هداياي تبليغاتي مفيد و ارزان قيمت را معرفي خواهيم کرد

فلش تبليغاتي

فلش هاي تبليغاتي از جمله ابزري به شمار مي روند که در جند سال گذشته بسيار متداول و پرکاربرد شده اند و عموم مردم مخاطبان اين ابزار تبليغاتي به شمار مي آيند.

چتر تبليغاتي

چترها اغلب در ماه هايي که ريزش باران و برف بيشتر است مورد استفاده قرار مي گيرند. چاپ روي آنها در اين ماه ها مي تواند يکي از را هاي بازاريابي براي شما باشد.

هديه تبليغاتي مناسب براي روسا و مديران

بهترين شيوه براي انتخاب هداياي تبليغاتي مناسب براي مخاطبان ، اين است که خود را جاي طرف مقابل فرض کنيم . و شان اجتماعي وي را درک کنيم . براي مثال هنگام ارسال هداياي تبليغاتي براي مديران بايد شان شخصيتي و مديريتي شان کاملا در نظر گرفته شود. مثلا فلش مموري و يا هندزفري اصلا هديه تبليغاتي جالبي براي مديران نيست. .بهترين هديه براي آنها لوح تقدير و تشکر از آنها مي باشد و همچنين به آنها نشان داد که چقدر مقام ومنزلتشان براي ما حائز اهميت است.

پک هاي تبليغاتي نفيس

هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و کاربردي باشند.

مزاياي استفاده از نفيس‌ترين هداياي تبليغاتي

اگر به دنبال گسترده کردن دايره تبليغات محصولات و نام برند خود هستيد پيشنهاد ما به شما استفاده از انواع هداياي تبليغاتي نفيس است که علاوه بر نشان دادن برند شما به‌عنوان يک اسم قابل اعتماد، دست و دل‌بازي شما را به مخاطبان نشان خواهد داد. شما در ابتدا بايد هديه تبليغاتي مناسب تجارت و موسسه خود را انتخاب نموده و با طرحي شکيل و زيبا سفارش دهيد، به ياد داشته باشيد کيفيت و خاطره انگيز بودن اين هدايا باعث ماندگارتر شدن برند شما در خاطر مخاطبان خواهد شد. شما به عنوان يک تاجر و مؤسس ايراني بايد از هداياي ايراني نيز استفاده کنيد و چه چيزي بهتر از کتاب و ديوان اشعار شاعران گران‌قدر و هنر دست هنرمندان ايراني است.

ست مديريتي چيست

ست مديريتي مجموعه اي از لوازم تزئيني و درعين حال کاربردي براي ميز اداري مديران، مسئولان ارشد، کارمندان و حتي افرادي عادي است که با وجود آيتم هاي مختلف که در اين ست هاي مديريتي وجود دارد مي‌توانيد با سليقه خود از بين انواع مختلف آن ها مناسب ترين و زيباترين گزينه را اتخاب کنيد. تنوع آيتم هاي ست مديريتي بسيار بالاست که شامل کيف پول، سررسيد، خودکار، آينه، جاسوييچي، فلش مموري، چراغ قوه، جاکارتي و بسياري آيتم هاي مختلف و متنوع مي‌باشد. همچنين امکان چاپ لوگو، نوشته، شعار و آرم دلخواه و هرطرح گرافيکي ديگري به درخواست شما بر روي ست هاي مديريتي وجود دارد.

کاربرد ست مديريتي

ست مديريتي را مي‌توان به منظورهاي مختلف مثل استفاده بر روي ميز اداري و زيبايي بخشيدن به ميز کار و اتاق کار خودتان، هديه دادن به عزيزانتان، هديه دادن به مدير يا مسئول ارشدتان و همچنين استفاده از ست مديريتي تبليغاتي با هدف تبليغات و بازاريابي به کار برد. بيشترين و پرطرفدارترين کاربرد ست مديريتي براي کساني است که مي‌خواهند از طريق ست مديريتي تبليغات انجام دهند و نام تجاري خود را ديگر مديران و ساير شرکت ها معرفي کنند. حتي سياستمداران نيز در تبليغات انتخاباتي خود هديه داردن ست مديريتي به افراد خاص را يک شيوه موثر در جذب طرفداران خود مي‌دانند.


يک هديه مديريتي براي زمان طلايي

يکي از ارزشمندترين دارايي‌هاي مديران، زمان است، مديريت زمان براي هر مديري ارزشمند است و حرف اول را در موفقيت شغلي هر مديري دارد؛ پس ارزشمند بودن زمان مي‌تواند بهانه خوبي براي خريد يک ساعت باشد. ساعت مچي نه‌تنها جنبه زينتي دارد بلکه براي يک مدير از اهميت بالايي هم برخوردار است.
براي اين انتخاب مهم‌ترين فاکتور، ميزان بودجه‌اي است که براي اين کار کنار گذاشته‌ايد، شما گزينه‌هاي بسياري براي انتخاب داريد، از ساعت‌هاي سواچ نسبتاً ارزان‌قيمت تا ساعت‌هايي از برندهاي گران‌تر، مثل: برمونت، چوپارد، لارسون، پناري ووو. هنگام خريد ساعت مچي به اين نکته هم توجه کنيد که ساعتي که ميخريد رسمي و تا حد امکان کلاسيک باشد، ساعت هاي اسپرت و يا بزرگ، براي استفاده در تمامي ساعات روز مناسب نيستند، مخصوصا که اين ساعت قرار است به مچ مدير شما بسته شود. انتخاب رنگ ساعت هم مي‌تواند فاکتور مهمي باشد، رنگ‌هاي تيره مي‌توانند انتخاب‌هاي بهتري باشند.

چطور با دادن هديه اداري به کارمندانمان انگيزه بدهيم

يکي از راه هاي انگيزه بخشي به کارکنان دادن هديه اداري به آنان است. هديه گرفتن هميشه حال ما را خوب کرده است. اما اينکه ما هديه را از چه کسي دريافت کنيم هم در حال خوب ما بي تاثير نيست. در يک مجموعه، کارمندان و کارکنان يک مجموه هميشه سعي بر اين داشته اند تا مدير خود را راضي کنند و به نوعي مفيد بودن خود در مجموعه را به او ثابت کنند. دريافت يک هديه اداري از مدير يک مجموعه هرچند کوچک باعث ايجاد انگيزه بسيار بالايي در کارمندان مي‌شود. اگر شما به عنوان يک مدير يا صاحب کسب و کار مجموعه اي شاد و پر از انرژي و انگيزه داشته باشيد علاوه بر اينکه خدمات بهتري ارائه خواهيد داد مشتريان و مخاطبان راضي تر و شادتري نيز خواهيد داشت. يکي از راه هاي قدرداني از کارمندان و کارکنان يک مجموعه، اهداي هديه اداري به پرسنل آن مجموعه است. شما مي‌توانيد به مناسبت هاي مختلف هديه اي هرچند کوچک اما با ارزش به کارمند خود اهدا کنيد تا به او يادآور شويد که قدردان کار او در مجموعه خود هستيد.