کسب و کاری موفق با لیوان تبلیغاتی

 با استفاده از لیوان کاغذی با طرح اختصاصی خود نام برند شما در دستان مخاطبان قرار خواهد گرفت.

پس چرا از این فرصت برای گسترش نام تجاری خود استفاده نمی کنید؟

بهترین هدیه تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار

لیوان های سفارشی که دارای لوگو، برچسب و اطلاعات تماس شرکت شما هستند جز بهترین آیتم های تبلیغاتی به شمار می روند آنها ارزان، مفید و در تمام طول سال کاربردی هستند.
لیوان تبلیغاتی یک گزینه فوق العاده متنوع برای تبلیغ و گسترش هر نوع کسب و کاری می باشد.
با امکان قرار دادن نام شرکت و لوگوی تجاری، اطلاعات تماس و آدرس وب سایت، هویت تجاری و یا پیام مخصوص به یک رویداد خاص، لیوانها یک گزینه متنوع و مقرون به صرفه هستند که می توانند به سرعت کسب و کار شما در بین طیف وسیعی از مردم گسترش دهند.

هدایای مورد استفاده در نمایشگاه های تجاری

اگر شرکت شما به طور مداوم در نمایشگاه های تجاری مختلف شرکت می کند، لیوان تبلیغاتی یک گزینه عالی برای عرضه به مشتریانی هستند که از غرفه مربوط به سازمان شما دیدن می کنند.
آنها به اندازه کافی کوچک و سبک هستند که در نمایشگاه های تجاری در دسترس شما باشند و آن را در میان بازدیدکنندگان توزیع نمایید.
در چنین مواقعی، یک لیوان ساده و ارزان می تواند کارایی خوبی داشته باشد. اما از آنجا که شرکت های دیگر نیز مثل شما از کارآیی این هدایای تبلیغاتی آگاه هستند، گزینه های لوکس تر مانند لیوانهای ژلی رنگی را نیز درنظر می‌گیرند.
هر کسی که در این نمایشگاه ها شرکت می کند انتظار دارد با کیفی پر از هدایای تبلیغاتی به منزل برگردد پس آنها را ناامید نکنید!

هدایای کنفرانسی

سمینارها و کنفرانس های صنعتی نیز مانند نمایشگاه های تجاری فرصت مناسبی برای حامیان مالی و نمایندگان شرکت ها به منظور شبکه سازی و بازاریابی در بین حاضران است.
این یک محیط متفاوت است که در آن حاضران انتظار دارند هدایای ارزان، مفید و کاربردی دریافت کنند که به همین دلیل لیوان تبلیغاتی شخصی می توانند تاثیر بسزایی در بازاریابی شرکت شما داشته باشند. همچنین لیوان کاغذی تبلیغاتی نیز گزینه مناسبی برای پذیرایی از میهمانان شرکت کننده خواهد بود.
در سمینارها و کنفرانس ها فرصت های بیشتری برای استفاده از لیوان تبلیغاتی وجود دارد. بنابراین، این اقلام در چنین موقعیت هایی حتی کاربردی تر می باشند.

هدایای شرکتی

جدای از مناسبت های رسمی مانند نمایشگاه های تجاری و کنفرانس ها، لیوان های سفارشی همچنین می توانند به عنوان هدایای شرکتی در مراسمی که مشتریان فعلی و بالقوه حضور دارند مورد استفاده قرار بگیرند.
برای مثال، اگر شرکت شما دارای مکان هایی است که در آن مشتریان ممکن است نیاز به استفاده از یک لیوان داشته باشند مانند بانک ها، شرکت های بیمه و...، چرا از فرصت پیش آمده برای توزیع لیوان تبلیغاتی شخصی استفاده نمی کنید؟
اگر شرکت شما برگزارکننده رویدادهای حمایتی مانند جمع آوری کمک و یا یک رویداد اجتماعی است، از فنجان هایی که با قلم های شخصی در دسترس پر شده اند در کنار محل پر کردن فرم های قرعه کشی استفاده کنید که در آن بازدید کنندگان قصد ثبت نام برای امتحان کردن شانس خود برای برنده شدن یک جایزه را دارند.
در چنین مواردی، کمک گرفتن از یک شرکت طراحی استاندارد و ارزان اما با محصولات با دوام مانند پدیده جاوید گزینه خوبی خواهد بود.

هدایای سازمانی

در نهایت، لیوان تبلیغاتی سفارشی می تواند یک هدیه زیبا و کاربردی برای کارکنان، مدیران و فروشندگان باشد.
در این موارد بهتر است از بسته بندی های شیک برای تحویل این اقلام استفاده کنید تا آنها بتوانند لیوان ها را در آن نگهداری کرده و در مواقع ضروری مورد استفاده قرار دهند.
یک هدیه لوکس تر نیز برای مشتریان وفادار، مدیران و کارکنان بازنشسته خود در نظر بگیرید. یک بسته بندی غیررسمی و جذاب نیز می تواند گزینه خوبی برای کارکنان تازه وارد به عنوان هدیه خوشامد گویی باشد.
برای موفقیت، اقلام تبلیغاتی باید هم کاربردی و هم مقرون به صرفه باشند. با این رویکرد لیوان های سفارشی کاملا گزینه های مناسبی هستند. برای یافتن ایده های بیشتری برای کمک به تبلیغ کسب و کار خود، با یک شرکت ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی تماس بگیرید.