ليوان تبليغاتي | توليد انواع ليوان تبليغاتي شيشه اي، نشکن، سراميکي

چرا ليوان تبليغاتي

ليوان تبليغاتي يکي از محصولات تبليغاتي است که حضور بسيار پررنگ در نمايشگاه ها و همايش ها دارد. دقيقا زماني که يک ارتباط کاري يا عاطفي در نمايشگاه و همايش ها در حال شکل گيري است ليوان تبليغاتي کاغذي با برند شما در آن لحظه حضور دارد و آيا شما زمان ديگري را سراغ داريد که يک برند بتواند ماندگار در ذهن مشتري شود؟ وقتي که شرکت کنندگان در همايش و يا نمايشگاه گلويي تازه مي کنند يا نوشيدني خنکي مي خورند و لذت مي برند و يا نوشيدني گرمي مي خوردند تا وجودشان را گرم کنند ليوان تبليغاتي سراميکي شما در اين لذت سهيم خواهد بود. توصيه شديد ما به شما اين است که اين لحظات را از دست ندهيد از معجزه ماگ تبليغاتي و ليوان تبليغاتي غافل نشويد.

انواع ليوان تبليغاتي

ليوان هاي تبليغاتي با آنکه يکي از قديميترين محصولات در گروه هداياي تبليغاتي است وليکن بدليل کاربرد هميشگي و تنوع بسيار بالايي که در انواع ليوان تبليغاتي وجود دارد و همچنين بدليل ارتباط نزديک و دائمي اين هديه تبليغاتي با مخاطبين، هنوز هم يکي از بهترين و پرفروشترين هديه هاي تبليغاتي به شمار مي رود.
ليوان هاي تبليغاتي بر اساس جنس و ويژگي به ليوان سراميکي تبليغاتي، ليوان حرارتي تبليغاتي يا ماگ حرارتي ، ليوان چيني تبليغاتي ، ليوان فلزي تبليغاتي (يا ماگ فلزي)، ليوان پي وي سي يا ماگ پلاستيکي و ليوان پلاستيکي دسته بندي مي شوند. همچنين بر اساس نوع و قابليت چاپ به ليوان سابليميشن (ليوان هاي تبليغاتي که بدليل پوشش خاصي که دارند امکان چاپ و انتقال تبليغ شرکت بصورت پرينت رنگي و حتي عکس در سرتاسر سطح ليوان را دارند) و ليوان سراميکي معمولي و پي وي سي (که براي چاپ تبليغ بر روي آنها از رنگ کوره اي و چاپ سيلک و يا تامپو بر روي سطحي محدود استفاده مي کنند) تقسيم مي شوند.

ليوان تبليغاتي سراميکي

ليوان سراميکي تبليغاتي يا ماگ تبليغاتي داراي قابليت چاپ رنگي از جمله آرم، لوگو، عکس و.. دور تا دور ليوان مي باشد. نوع چاپ برروي ليوان سراميکي چاپ ديجيتال و چاپ قابل شستشو مي باشد. ليوان سراميکي مجموعه چاپگران در مدل هاي متنوعي ارائه مي شود از جمله: ليوان تبليغاتي سراميکي تکي، فنجان تبليغاتي سراميگي، ست ليوان و زير ليواني سراميکي، ليوان سراميکي با قاشق، ماگ سراميکي تبليغاتي، ليوان سراميکي فانتزي

ليوان تبليغاتي حرارتي (جادوئي)

ليوان هاي تبليغاتي حرارتي  نيز جز ليوان سراميکي به شمار مي رود و با اين تفاوت که در حالت سرد ساده و بدون چاپ هستند و بمحض ريختن آب گرم يا هر نوشيدني گرم با حرارت آن رنگ ليوان تغيير کرده و چاپ نمايان ميشود. به همين علت به آنها ليوان حرارتي يا ليوان جادويي مي گويند. چاپ ليوان حرارتي تبليغاتي نيز چاپ ديجيتال مي باشد.

ليوان تبليغاتي پلاستيکي

ليوان تبليغاتي نشکن(ABS)، ليوان تبليغاتي لاکي، نام هاي ديگر ليوان تبليغاتي پلاستيکي بشمار مي رود. همانطور که از اسمش مشخص است اين ليوان از جنس لاک نشکن هست. به دليل تنوع و قيمت ليوان پلاستيکي يکي از پرطرفدارترين هديه تبليغاتي است. نوع چاپ روي ليوان تبليغاتي لاکي ،چاپ تامپو مي باشد. ليوان تبليغاتي پلاستيکي مجموعه چاپگران در مدل هاي متنوعي ارائه مي شود از جمله: ليوان تبليغاتي پلاستيکي تکي، فنجان تبليغاتي پلاستيکي، ست ليوان و زير ليواني لاکي، ليوان تبليغاتي با قاشق، ليوان تبليغاتي شيشه اي

موفقيت در کسب و کار با ليوان تبليغاتي

با انتخاب نمونه هاي گوناگون ليوان هاي تبليغاتي راسا گيفت نام تجاري خود را به شيوه هاي مختلف روي بدنه ليوان چاپ، ليزر و … منحصر نماييد و در نتيجه کسب و کار خود را رونق دهيد.اضافه کردن آرم شرکت شما به اقلام تبليغاتي مختلف، به شما اجازه مي دهد تا به مخاطبان گسترده تر دسترسي داشته باشيد.ليوان هاي تبليغاتي چاپ شده يکي از پرطرفدارترين هداياي تبليغاتي هستند. حقايق را براي لحظه اي در نظر بگيريد : بيشتر مردم در طول روز از قهوه و چاي استفاده مي کنند و براي نوشيدن آن به ليوان نياز دارند. چه راهي براي رسيدن به مشتريان بالقوه وجود دارد؟ مي توانيد در نمايشگاه ها ليوان تبليغاتي خود را عرضه کنيد و ممکن است پس از اتمام برنامه به محل کار برگردند و از ليوان هاي تبليغاتي شما استفاده کنند. عموما بهتر است از هداياي تبليغاتي استفاده کنيد که روي ميز قرار مي گيرد يا شخص بيشتر از آن استفاده  مي کند.

ليوان تبليغاتي ماگ

ليوان تبليغاتي ماگ يکي از انواع هداياي تبليغاتي بسيار پرمصرف و کاربردي به شمار مي رود. چاپ روي ليوان تبليغاتي سراميکي بصورت چاپ تکي و چند تايي انجام مي شود. چاپ ماگ ارزان نيز به وسيله دستگاه هاي سابليميشن و به وسيله چاپ ليوان حرارتي انجام ميگيرد. قيمت چاپ روي ليوان کريستال نسبت به کيفيت ليوان تبليغاتي متغير مي باشد .از انواع ليوان هاي تبليغاتي مي توان به ليوان سراميکي حرفه اي و ليوان هاي شيشه اي کريستال و ليوان چيني تبليغاتي و ليوان پي وي سي يا ماگ پلاستيکي و ليوان پلاستيکي و  ليوان تبليغاتي فلزي و ليوان سراميکي داخل رنگي و ليوان ماگ Abs نشکن و ليوان سراميکي بيرنگ اشاره کرد.

فلاسک تبليغاتي

فلاسک تبليغاتي مناسب هديه دادن به رانندگان براي شرکت ها و موسسات توليدي وسايل نقليه و يا قطعات خودرو  مي باشد.
ليوان تبليغاتي براي استفاده از نوشيدني هاي سرد وگرم با انواع طرح هاي مختلف و متنوع مناسب  هديه به مشتريان جهت مصرف در سازمانها، شرکتهاو .... مي باشد.

سفارش ليوان تبليغاتي ارزان

پس از انتخاب طرح ليوان مورد نظر مي‌توانيد طراحي تبليغ مورد نظر را بر روي ليوان انجام دهيد و با درج لوگو و نام شرکت بر روي ليوان به سفارش ليوان بپردازيد. براي ماندن در ذهن مشتري مي‌توانيد جمله يا شعار تبليغاتي خود را بر روي ليوان درج کنيد. هزينه ليوان به تعداد سفارشتان بستگي دارد ولي به طور کلي هزينه ليوان تبليغاتي مناسب است و براي شرکت‌ها بسيار مقرون به صرفه مي باشد. در مورد چاپ تبليغات بر روي ليوان بايد بگوييم رنگ و چاپ طرح مورد نظر شما بر روي ليوان ماندگار است و در اثر شستشو از بين نمي‌رود. خود ليوان نيز دوام زيادي دارد و براي مدت‌هاي زياد نام و برند شرکت شما در برابر چشم افراد مختلف خواهد بود.