بهترين هداياي تبليغاتي | هداياي تبليغاتي جديد | هداياي تبليغاتي خاص

معمولاً در اواخر سال، يکي از دغدغه‌هاي مديران در شرکتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است. به صورت سنتي، بسياري از شرکتها در ايران، سررسيدها و تقويم‌هاي سال نو را به مشتريان و دوستان و شرکاي تجاري هديه مي‌دهند. شرکتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودکار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و کيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌کنند که ما را متقاعد کنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلکه سرمايه گذاري است.

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هداياي تبليغاتي يکي از بهترين روش‌ها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.
مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.
 شناخت بيشتر از برند
يکي از اهداف اصلي هر کسب و کار چه کوچک و چه بزرگ شناساندن برند خود مي‌باشد. چطور ميتوانيد کاري کنيد که هم برند خود را در بازار رقابتي شديد به مشتريان بالقوه و بالفعل بشناسانيد و هم کاري کنيد که برند شما در خاطر آنها بماند ؟ يک راه خلاق بودن در روشهاي بازاريابي است. استفاده از هداياي تبليغاتي يک ابزار ساده براي افزايش شناخت از برند کسب‌وکار شما در بين مشتريان از طريق سفارشي‌سازي يک محصول با آرم خودتان که است بتوانند در زندگي روزمره از آن استفاده کنند و بدين ترتيب شما کاري کنيد که هميشه شما را در گوشه ذهن خود به خاطر داشته باشند.

داشتن محدوده نفوذ گسترده با هزينه پايين

با داشتن بودجه محدود مشخص کردن اينکه کدام يک از ابزارهاي بازاريابي شما مفيدتر بوده و کدام يک بيشترين تاثير را داشته کار ساده‌اي نيست. هداياي تبليغاتي با داشتن هزينه ارزان اما دامنه تاثير بزرگ و طولاني‌مدت در زمينه سرمايه‌گذاري شما بسيار ارزشمند هستند. به خاطر داشته باشيد که يک اهدايي کوچک راه مناسبي براي افزايش وفاداري مشتريان است. اگر شما مديريت واحد فروش به مشتريان را در دست داريد دادن هداياي کوچک به همراه خريد به مشتريان يک راه خيلي خوب براي قدرداني از آنهاست
گرفتن چيزي در قبال هيچ چيز

هداياي تبليغاتي برند شمارا ايجاد ميکنند و اطلاعات و خدمات شمارا درحال نمايش مي گذارند.به کمک هداياي تبليغاتي ميتوانيد پتانسيلها و توانايي هاي برند و سازمان خود را ارتقا داده و نقاط قوت خود را نشان دهيد.هداياي تبليغاتي سفيران سازمان و خدمات شما در دستان کاربران و مشتريان شماهستند که بصورت خاموش و ماندگار ،نام و قابليتهاي شما را در ذهن آنها ماندگار ميکنند. با نزديک شدن به پايان سال اکثر شرکتها و سازمانها براي تهيه هديه تبليغاتي سال نو شروع به تکاپو مي کنند و در اين بين پيدا کردن بهترين ايده براي تهيه هديه تبليغاتي مناسب بسيار حائز اهميت ميباشد.

جديدترين هداياي تبليغاتي

قوطي‌هاي قرص خوشبوکننده دهان

با برنامه‌هاي پر مشغله و شيوه زندگي فعال، امروزه اکثر افراد در محيط کاري خود از قرص‌هاي خوشبو کننده دهان براي رفع بوي بد دهان و همچنين جهت جلوگيري از پوسيدگي دندان استفاده مي‌کنند. اين ايده به‌احتمال زياد نظر مشتريان شما را نيز جذب خواهد کرد. تهيه يک جعبه حاوي قرص خوشبوکننده دهان براي مشتريان خود مي‌تواند روشي عالي جهت تبليغ و همچنين گسترش آگاهي از برند شما باشد.

کلاه تبليغاتي

کلاه تبليغاتي يکي از هداياي تبليغاتي مفيد به شمار مي آيد که مطمئناً چندين برابر هزينه اي که براي آن شده بازگشت تبليغاتي دارد. از کلاه تبليغاتي مي توان در رويدادهاي مختلف اجتماعي، سياسي و خصوصاً ورزشي استفاده نمود چرا که اين رويدادها معمولاً در فضاي باز و زير نور خورشيد به وقوع مي پيوندند و کلاه تبليغاتي بيشترين نمايش را در چنين فضاهايي خواهد داشت.

خودکار تبليغاتي

خودکار تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد.

ساعت تبليغاتي ديواري

ساعت ديواري تبليغاتي به عنوان يک هديه کاربردي قلمداد ميشود. شايد به جرات بتوان گفت که همه گير ترين نوع هديه تبليغاتي، ساعت تبليغاتي ديواري مي باشد. اگر کمي به دور و بر خودمون نگاه کنيم متوجه خواهيم شد که در اطراف ما حداقل يک ساعت ديواري به چشم مي خورد که اغلب داراي تبليغات در متن يا حاشيه نيز هست.

ساعت هاي ديواري تبليغاتي در ابعاد و اندازه هاي بسيار متفاوتي توليد و عرضه مي گردند و براي تبليغات بر روي اين کالا ميتوان از بخش صفحه ساعت و يا در صورت امکان از قسمت بدنه ساعت ديواري نيز استفاده کرد.

ست هاي روميزي تبليغاتي

ست هاي روميزي اغلب شامل ساعت، جاکارتي، جا خودکاري، جاي لوازم التحرير، نامه بازکن، جاي موبايل، جاي تقويم، جاي يادداشت و غيره هستند که لازمه هر ميز کاربراي مديران و ادارات  است . اين محصولات از هداياي تبليغاتي مي باشند که جايگاه ويژه اي در تبليغات دارند .

جاکليدي تبليغاتي

جاکليدي تبليغاتي ، در طرح ها بسيار متنوع و جديد و در دو نوع فلزي و چرمي در بازار هداياي تبليغاتي موجود است . فضاي مناسب جهت تبليغات ، اين محصول را در صدرگزينه هاي انتخابي براي هداياي تبليغاتي قرار مي دهد . اين هديه تبليغاتي مانند بسياري از هداياي تبليغاتي ديگر مي تواند معرف و مبلغ مفيدي براي برند شما باشد .