چگونه هدایای تبلیغاتی مناسب انتخاب کنیم

 در کشور ما تبلیغات راههای گوناگوی دارد با هزینه های مختلف و تاثیرگذاری متفاوت و تنوع بسیار زیاد. تصور کنید از یک برگه کوچک تبلیغاتی چاپ تک رنگ روی کاغذ پوستی که کلا کمتر از یکصد هزار هزینه دارد یا تبلیغ. تلویزیونی پر هزینه. به طور مثال چندی قبل یکی از دوستان که مدیر تبلیغات یکی از شرکتهای بزرگ است نقل میکرد که برای تبلیغ ابتدایی بین دو نیمه فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ در بازی ایران با تخفیف بیش از ۹۰% هزینه معادل ۱۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال فقط برای ۳۰ ثانیه در یک نوبت باید پرداخت شود!

اما باید بررسی کرد گذشته از قیمت کدام روش تبلیغی برای چه نوع کالا یا خدماتی مناسب تر است. در نگاهی ساده میتوان اینگونه در نظر گرفت که مبنای اصلی مخاطبان و مبنای میزان تاثیرگذاری کالای جدیدش یک روش با قیمتی مشخص را باید بپردازد و فروشگاه کوچک در یک محله برای اطلاع رسانی کالای جدیدش به مشتریان محدودش روش و قیمتی متفاوت !
اما امروز ما میخواهیم روشی را معرفی کنیم که برای هر دو مبلغ بالا کارایی داشته باشد. هم شرکت های بزرگ چند وجهی و هم شرکت های متوسط و هم صاحبان کالا و مشاغل کوچک. حتی افراد حقیق هم مانند کسی که مراسمی را میخواهد برگزار کند و تعدادی میهمان دارد یا یک اغذیه فروشی کوچک همگی میتوانند با چاپ نشان و پیام و محتوی مورد نظر خود روی لیوان کاغذی به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب تبلیغی ویژه و متفاوت انجام دهند.
دو ویژگی را نباید دور از نظر داشت ، ابتدا اینکه لیوان کاغذی در همه جا مراسم ، جلسه ، منزل ، میهمانی ، سفر و هر جای دیگر استفاده میگردد. این ویژگی در دسترس همگان بودن ، یکی از بهترین فرصتها برای به خدمت گرفتن لیوان کاغذی برای تبلیغات است.
دوم آنکه به قیمت دیگر روشهای تبلیغی که اکثر قریب به اتفاق آنها هزینه های چند میلیونی دارند. اما اما چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی بسیار ارزان است. بطوری که تنها با چند صد هزار تومان میتوان پنج هزار لیوان مثلا ۲۲۵ سی سی چاپ نمود و این یعنی پنج هزار بار بهره برداری تبلیغاتی به بیان ساده تر هر لیوان تبلیغاتی به قیمت امروز ، بهار سال ۹۷ کمتر از ۱۴۰ تومان قابل سفارش است. واقعا چه ابزار تبلیغاتی را به تاثیرگذاری لیوان کاغذی نواکاپ میتوان با ۱۴۰ تومان تهیه کرد؟ درواقع ابزار قدرتمندی از جهت تاثیرگزاری سوی مخاطب مانند لیوان کاغذی تبلیغاتی بسیار سهل الوصول و در دسترس همگان است. از کودکی برای جشن تولدش لیوان کاغذی را انتخاب میکند تا مدیر و وزیر و وکیل که برای مراسم و ارگان و سازمانش از این ابزار درست بهره میبرد.
اما روش مرسوم سفارش چاپ لیوان کاغذی در نواکاپ به چه صورت است؟ زمانی برای سفارش امور چاپی سختی های زیادی وجود داشت از طراحی دستی و ارسال طرح به لیتوگرافی با پیک تا چاپ و فرم دهی در محیط های قدیم و متفاوت اما امروزه مراحل مختلف از سفارش دهی تا آماده شدن لیوان در نواکاپ بسیار آسان و سریع اتفاق می افتد کافی است شما نشان و تصویر مورد نظرتان را برای بخش طراحی نواکاپ بسیار آسان و سریع از طریق اینترنت ارسال کنید ، دیگر باقی کارها را به نواکاپ بسپارید.طراحان ما در اسرع وقت با کیفیت مطلوب طراحی را انجام میدهند و پس از اخذ تایید از مشتری آنرا به بخش چاپ و سپس برای ساخت لیوان ارسال میکنند. سرعت و کیفیت در نوا کاپ به قدری بالاست که نعمولا در کمتر از یک هفته و طی چند روز پس از ارسال طرح شما لیوان کاغذی آماده تحویل است.
باید بگوییم این روش درست تبلیغاتی به رغم قدمت چند ساله اش روشی نو و بدیع محسوب میگردد و هنوز بسیاری از افراد و شرکتها و صاحبان کالا و خدمات مختلف با این روش تاثیر گذاری آن آشنا نیستند و به میزان بالای تاثیرگذاری آن واقف نیستند. دو اینکه هر روز مشتریان جدیدی به جرگه سفارش دهندگان لیوان کاغذی تبلیغاتی میپیوندند که در نمایشگاهها و محیط های مختلف به تازگی با دیدن لیوان کاغذی شرکت های رقیب و همکار پی بر اثرگذاری و ارزش چاپ برند روی لیوان کاغذی آشنا شده اند. بسیاری از آنها هر دوره سفارش خود را تمدید میکنند و کمیت آنرا افزایش میدهند که این خودبیانگر اثرگذاری تبلیغ با لیوان کاغذی تبلیغاتی است. شما هم میتوانید به سادگی و با یک تماس با نواکاپ سفارش چاپ نشان و طرح دلخواه . . . . بر روی لیوان کاغذی بدهید و به جرگه مشتریان راضی ما بپیوندید.